Ingen anmeldelser. Skriv anmeldelse!
1 299 ,-
Tilgjengelighet: 1 st på lager
Klarna - Simplifying Buying
1-4 dagers leveringstid Bestillinger mottatt før 17:00 vil bli sendt ut samme dag
Åpent kjøp 60 dager Hos oss er du alltid trygg, også når du ikke er fornøyd

ROCCAT® KHAN PRO – KOMPETITIVE SPILLHODETELEFONER MED HØY LYDOPPLØSNING
Utviklet for episke øyeblikk, Khan Pro setter deg i sentrum av esporten. Se for deg selv på konkurransescenen, omgitt av lagkameratene dine og full av energi. Du er klar for kamp, når du steller deg ansikt til ansikt med motstanderne. Du kan kjenne lidenskapen når publikum roper navnet ditt. Du skriver både «GL» og «HF» i chatten og du er nå spillmodus, klar til å starte. Khan Pro er laget for dette øyeblikket. Det er hodetelefonene som tar deg til nye høyder.

LYD I HØY OPPLØSNING
Utviklet for behovet til esports-mestere, Khan Pro setter virkelig en ny industristandard. Det er de første spillhodetelefonene som støtter lyd i høy oppløsning og det leverer rikere og dypere høy-, midt- og lavtoner, så du kan du finne motstanderen lettere. De optimaliserte driverne eliminerer forsinkelser og lydgrumsing og den passive lyddempingen gjør det flott for bruk til og med i støyfulle omgivelser. Det er hodetelefonen som slår konkurransen på alle måter.

SUPERLETT
Khan Pro ofrer ikke noe som helst på lydkvaliteten og varigheten, til tross for at det bare veier 230 gram – det utvilsomt blant de letteste spillhodetelefonen. Vinklet kabler med en naturlig plassering og utforming for øret, de skinnaktige øreklokken med memory foam sørger for at det er like komfortabelt når du først tar det på deg, som det er etter utallige timer med klatring av rangstigen i favorittspillet.

LETT Å STYRE
Esports-fokusen til Khan Pro er tydelig i hver eneste detalj. På toppen av lyd- og komfortkvalitetene, er tempoet du kan justere det i passende for kompetitiv spilling. Hurtigtilgang på volumkontrollen, samt en auto-lydløs-funksjon for «Real-Voice»-mikrofonen når den er brettet vekk, gjør at den er ideell for raske lydendringer – perfekt når du er midt i en økt.

ROBUST DESIGN
Spill hardt, spill hardere, spill hardest. Khan Pro byr på en robust design med justerbare skinner i rustfritt stål, for optimal komfort. Det er solide hengsler som skiller det fra de svakere konkurrentene; disse kan roteres 95° og sørger for en perfekt komfort på alle hodeformer. ENten du er på LAN eller ved stridsmaskinen der hjemme, så er Khan Pro solid som en stein.

Anmeldelser (0)
Du må logge inn for å legge inn anmeldelser Logg inn
  • Ennå ingen anmeldelser for dette produktet