Kom i kontakt med oss!

Her hos MaxGaming har vi verdens beste kunder, og det sørger vi selvfølgelig for å matche med verdens beste kundestøtte. Vi får ofte skryt for kundestøttens hyggelige tone og proffe kundeservice, og det er vi uendelig stolte over. Listen ligger skyhøyt, og vi aksepterer ingen kompromisser når det gjelder kundestøtte – den skal alltid være i toppklasse.

De aller fleste e-postene som kommer til oss før kl. 15.00 på hverdager blir besvart samme dag. Dersom du ikke har fått svar i løpet av 24 timer (på vanlige hverdager) anbefaler vi at du prøver å ta kontakt igjen.

Kundestøtteavdelingen vår hjelper deg gjerne hvis du har spørsmål om produkter og deres release-dato, hvordan levering fungerer til ditt land, hvordan du går frem i tilfelle du må returnere en vare eller andre spørsmål du måtte ha. Vi har flere forskjellige e-postadresser til forskjellige oppgaver. På den måten skal du få rett svar tilpasset nettopp ditt spørsmål.


Vilkar for kjopet


Generelle spørsmål
Henvend deg her hvis du har spørsmål, for eksempel hvis du har funnet en feil på vår nettside eller har forslag/synspunkter.

Henved deg hit hvis du har funnet et produkt du mener vi bør ha i vårt vareutvalg. Du henvender deg hit til og med med B2B-spørsmål. For spørsmål om sponsing - les om vår sponsorvirksomhet før du kontakter oss.

Mail: info@maxgaming.no
Generelle spørsmål
Bestill spørsmål
Hit henvender du deg når du har spørsmål etter å ha sendt bestillingen. For eksempel hvis du lurer på når bestillingen kommer, eller hvis du vil endre eller avbestille.

Vi sender automatisk din forsendelses-ID til din e-postadresse etter at bestillingen sendes ut. Noen ganger havner denne e-posten i spam-mappen, dette bør du kontrollere før du sender oss e-post. Hvis du har mistet din SMS-melding, kan du like gjerne oppgi forsendelses-ID når du skal hente pakken. Hvis du vil at vi skal sende deg en ny forsendelses-ID, henvender du deg her.

Mail: order@maxgaming.no

Ikke glem å skrive bestillingsnummeret!
Bestill spørsmål
Produkt spørsmål
Her henvender du deg hvis du lurer på noe før du bestiller. For eksempel hvis du lurer på noen om et produkt, våre kjøpsvilkår eller hvis du trenger hjelp til en bestilling. Du henvender deg også hit for å få vite når vi får et produkt inn på lager igjen.

Mail: sales@maxgaming.no
Produkt spørsmål
Støtte og Garanti
Her henvender du deg hvis du har spørsmål etter å ha mottatt varene. For eksempel hvis du trenger hjelp med hvordan et produkt virker, eller hjelp til feilsøking. Hvis du vil sende produktene tilbake, gå til Min Side og opprette en støttesak. Du logger deg på med samme e-postadresse som du brukte ved bestilling.

Mail: support@maxgaming.no

Ikke glem å skrive hvilket produkt det gjelder og hva du har testet. Vi anbefaler at man alltid tester på en annen datamaskin for å se om problemet ligger i produktet eller på datamaskinen.

Hvis du ønsker å komme direkte til vår RMA avdeling om DXRacer produkter, kontakt dxracer@maxgaming.com
Støtte og garanti